Oriol Carrió Barcelona
informarà al CLIENT mitjançant correu electrònic de la data de sortida de la
comanda dels magatzems de Oriol Carrió Barcelona. En un termini d'entre 24 i 72
hores (dissabtes, diumenges i festius no inclosos) des de la data de
confirmació de la seva tramesa, la comanda serà lliurada a l'adreça indicada
pel CLIENT.
Tots els enviaments es realitzaran mitjançant l'operador logístic més adequat.
En el moment del lliurament de la comanda, el CLIENT haurà de verificar i comprovar l'estat de la mercaderia lliurada, signar l'albarà de lliurament i sol·licitar una còpia al transportista.
En cas d'incidència per falta de mercaderia, manca de productes, danys en l'embalatge o altres; el CLIENT haurà d'especificar en els albarans facilitats pel transportista (original i còpia) qualsevol anomalia detectada, signar-los i notificar aquesta incidència a Oriol Carrió Barcelona en un termini màxim de 24 hores següents a la recepció de la comanda.
Qualsevol reclamació relacionada amb el transport notificada amb posterioritat a les 24 hores de la recepció de la comanda, serà rebutjada.
El lliurament de la comanda es considera efectuat en el moment en què aquesta és posada a disposició del CLIENT i Oriol Carrió Barcelona queda eximida de tota responsabilitat de pèrdua, robatori o menyscabament a partir d'aquest moment.
Oriol Carrió Barcelona no es responsabilitza dels retards produïts per causes alienes a la seva gestió o per causes de força major.
Oriol Carrió Barcelona no serà responsable dels errors o perjudicis causats en el lliurament quan l'adreça de lliurament facilitada pel CLIENT no s'ajusti al lloc de lliurament desitjat pel mateix.
La pèrdua o deteriorament de la mercaderia durant el transport no serà responsabilitat de Oriol Carrió Barcelona, sinó de la pròpia agència de transport.
Despeses d'enviament
Les despeses d'enviament es calculen automàticament durant el procés de compra i s'especifiquen degudament abans del pagament de la comanda.
Si la comanda es realitza des de fora de la España Peninsular o Balears, caldrà contactar amb el servei d’atenció al client per procedir al càlcul de les despeses d’enviament corresponents.
Serveis postvenda
En cas d'incidència, degudament notificada i aprovada per part de Oriol Carrió Barcelona, s'acordarà amb el client la millor via de resolució de la mateixa.
Oriol Carrió Barcelona no està obligat a indemnitzar l'usuari o a tercers per les conseqüències de l'ús del producte, ja siguin danys directes o indirectes, accidents soferts per persones, danys als béns aliens al producte, pèrdues de benefici o lucre cessant.
Les fotografies dels productes que apareixen al lloc web són propietat de Oriol Carrió Barcelona i no són vinculants.
Dret de desistiment
En compliment de la Llei 3/2014, de 27 de març, per la qual es modifica el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries, aprovat pel Reial Decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, Oriol Carrió Barcelona els informa que donada la tipologia de productes el dret de desistiment no és aplicable.
Article 102.1 -Llevat les excepcions que preveu l'article 103, el consumidor i usuari té dret a desistir del contracte durant un període de 14 dies naturals sense indicar el motiu i sense incórrer en cap cost diferent dels previstos en els articles 107.2 i 108.
Article 103 - El dret de desistiment no serà aplicable als contractes que es refereixin a:
c) El subministrament de béns confeccionats de conformitat amb les especificacions del consumidor i usuari o clarament personalitzats.
Excepcionalment, el CLIENT podrà exercir el seu dret de desistiment sempre que la seva comanda estigui en procés de preparació i encara no hagi estat enviada, contactant telefònicament 93 458 44 20 per notificar-ho i posteriorment enviant la confirmació de desistiment per escrit a infoarrio.cat indicant en l'assumpte el número de comanda en línia.
Política de reemborsament
En el cas que s'hagi de fer un reemborsament Oriol Carrió Barcelona gestionarà la devolució de l'import abonat mitjançant el mateix sistema de pagament utilitzat pel CLIENT en un termini no superior a 14 dies naturals des de la confirmació d'acceptació del mateix per part de Oriol Carrió Barcelona
Atenció a l'Usuari
Per contactar amb Oriol Carrió Barcelona per a qualsevol qüestió, pot dirigir-se als nostres Servei d'Atenció al Client mitjançant:
RAÓ SOCIAL: Pastisseria Carrio SL.
NOM COMERCIAL: Oriol Carrió Barcelona
DOMICILI: C/ Bailen 216
POBLACIÓ: 08037 Barcelona
PROVÍNCIA: Barcelona
TELÈFON: 93 458 44 20
CORREU ELECTRÒNIC: info@carrio.cat
Resolució de conflictes
Sobre aquest contracte s'aplicarà la legislació espanyola. Les parts acorden sotmetre’s per a la resolució de qualsevol controvèrsia, conflicte o reclamació derivada del present contracte, als Jutjats i Tribunals del domicili de l’usuari, amb renúncia expressa a qualsevol altre fur que pogués correspondre'ls.
Modificació de les condicions de venda
Queda reservat el dret a realitzar canvis en qualsevol moment en el lloc web, en les polítiques, termes i condicions, incloent les presents Condicions de Venda.
El CLIENT queda subjecte als termes, condicions i polítiques en vigor en el moment de realitzar la comanda llevat que, per llei o per requeriment de les autoritats públiques, es faci un canvi en aquests que hagi de ser aplicable a qualsevol comanda realitzada anteriorment.
Si alguna de les presents condicions fos declarada invàlida, nul·la o per qualsevol causa ineficaç, aquesta condició s'entendrà exclosa sense que aquesta declaració pugui afectar la validesa ni a l'exigibilitat de la resta de condicions.
En cas de nul·litat parcial, la resta es mantindran vigents i s'interpretaran tenint en compte la voluntat de les parts i la finalitat d'aquestes Condicions de Venda.
El no exercici per part de Oriol Carrió Barcelona de qualsevol dret derivat d'aquestes Condicions de Venda no s'ha d'interpretar com a renúncia a aquest dret, excepte renúncia expressa i per escrit per part de Oriol Carrió Barcelona o prescripció de l'acció que en cada cas correspongui.